Tuesday, March 17, 2009

aku dalam dilema....

Salam...
Rase2nye xdelah sesape yang follow blog aku ni selain berger....

Aku mendapat result yg amat keparit.Semestinye itu bukanlah sesuatu yg aku jangka.Perasaan malu,sedih,putus asa,n hilang keyakinan berkecamuk dalam hati.Aku rase cita2 yg aku bina dalam 11 tahun lebur gitu je.Aku memang xde kawan yang amat rapat utk aku luahkn perasaan aku ni.Keluarga aku menyalahkn aku kerana result yg teruk ni.Betul jugak ckp diorg,tp aku memang perlukn motivasi untuk membina keyakinan diri.Aku sendiri keliru sama ada utuk teruskn cita2 atau bungkus n lempar jauh2.X sangka aku yg bersekolah di sekolah elit akhirnye jatuh gak.Tp kekadg aku rase smue tu pengalaman...

Tuhan nak menguji kita dgn pelbagai cara.Aku sedar smue tu.Tp mamg aku kecewa sgt2....
Aku harp aku masih ade peluang utk tebus balik kesilapan aku.Tp buat masa ni ade lagi ke peluang utk aku????

Hanya tuhan saje yg tahu...................................

1 comment:

  1. nizammm
    rilek lah
    result kte same je kn
    aku pun sedih
    but
    life must goes on
    kne redha
    mgkin bkn rezeki kte dlm spm
    maybe kat u nanti ke
    jgn sedih2 doh
    nanti aku pun sedih
    eh try bce blog arlina
    tgk kat follower aku
    then bace post psl 'dedek'
    bace je
    (=

    ReplyDelete