Sunday, June 28, 2009

Zaman Killer Bermula Lagi!!!!!!

Salam.............





Kepada semua yg ikut blog ni,sorry...........


Sebab dah lame aku xdpt meluah perasaan..........





Hari ni akan ku mulakan.............





Dlm sebulan ni aku menghadapi zmn struggle yg dh agak lame aku tingglkn.Pening,penat,blur n bingung dtg bertalu2 dlm neurone aku.Tp kt sini(matrik kedah) aku blaja erti usaha.





Hmmm.....


Kalo aku tanya kt korg,mesti seko2 jwb "aku stress!!!".Tp kalo aku nak citer kpd yg lebih berat.Kt sini lh brmula cabarn hidup kite.Apelh sgt cabarn yg kite lalui kalo nk dibandingkn khidmat yg kite berikan.Kite akn jadi hrapn beratus2 jiwa,jd perintis beribu2 nyawa,menjd pemangkin berjuta2 semangt.So,kite beri sehabis mungkin,byk masa yg kite buangkn trmasuk la mase aku tulis bede alah ni,sepatutnya aku tgh study.



Xlame lg ade exam.Sejak azali lg exam pd aku adlh bende minor,esk exam aku bleh tido n bersuke ria.Kecuali exam besar2 yg pengaruhi idup aku.Tp sejak aku terpukul dgn result SPM aku yg menonggengakudh berubah.Kahkahkah,aku pn gelak gak psal aku xbley nak kikis tabiat tido aku.Tp surelh x seteruk dulu,ak dhn kurngkn tido,kurngkn makan n byk berjoging.Rupe2nye kunci utk xtido adlh mkn mknn seimbg,salin nota dlm kuliah n joging utk cari stamina pd waktu ptg.Malam tido awl n bgun awal pagi.Semyng penting sebab dgn 2 aku jd bersemangat,xmudah gelabah n tenang jiwa...

Ape2 pn diri ni dah semakin matang.Tp perangai gile2 aku tetap ade.Sebab kalo xde perangai 2,aku pn rase janggal,kwn2 aku pn rase janggal.Tp sure dlm 10 thn lg aku jd org.

AKU DH BERUBAH......
SELAMAT DATG KE ZAMAN KILLER!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment